17 Ekim 2014 Cuma

Dişim Çıktı ! Etiket Şablonları


Biliyorsunuz daha önceki bu,şu ve o postlarımda etiket tasarlama konusunda minik (!) tiyolar vermiştim.

Eee ne demiş atalarımız;

 "Balık verme ! Balık tutmayı öğret !

İşte ben de "Neden siz de elinizin altında olan basit bir programla sevimli tasarımlar yapıp çocuğunuzu sevindirmeyesiniz ?" dedim ve sizlerle en kolay yolları paylaştım.

Ama yine de tasarlaması çok teferruatlı gelmiş olabilir sizlere.

Zaten en az bir çocuk ve eşinizle normal bi günde bile zor başa çıkabilirken bir de parti zamanında bu ıvır zıvırlarla uğraşmak zor gelebilir .

İşte bu yüzden ben, bloğumda DİŞ BUĞDAYI partilerinizde kullanabileceğiniz, çıktıya hazır etiket şablonlarımı sizinle paylaşmak istedim.

Böylece sadece, etiketlerinizi renkli çıktı alabileceğiniz bir yazıcıdan bastırıp evinizi onlarla süsleyebileceksiniz.

İşte buyrun ;


Bu şablonları dış kenarlarından kesip üst kısımlarından ipe geçirerek parti masanıza asabilir , afiş olarak kullanabilirsiniz.








Bunları da minik kavanozlarınızda kapağa yapıştırarak veya diğer sunumlarınızda arkasına kürdan takarak kullanabilirsiniz.




Yine kısa kenarından kürdan takarak kullanabileceğiniz sunum etiketleri



Bunlar da üzerinde değişim yapabileceğiniz tekli sunum etiketleri







E hadi size kolay gelsin !


Herkese benden kocaman öpücükler :)


Free Hit Counter
Free Hit Counter

4 yorum:

  1. Çok tatlılar umarım önümüzde ki yıl işime yararlar :)

    YanıtlaSil
  2. Ay inşallah canım benim :) Ha ama ilk önce baby shower temalı yapmalıyız !

    YanıtlaSil
  3. Bloğumda ödüllü keşif etkinliği ayrıca bir de çekiliş var beklerim

    YanıtlaSil
  4. Bloğumda ödüllü keşif etkinliği ayrıca bir de çekiliş var beklerim

    YanıtlaSil