19 Eylül 2014 Cuma

Şehit Kızı Kadife'nin Hikayesi Beni de Ağlattı

Siz, Mehmetçik Vakfı'nın Kurban Bayramı için hazırladığı reklam filmini görmüş müydünüz?

Ben görmemiştim. Dünden beri şu uydu değişikliği zımbırtısıyla uğraştığımız için gözümden kaçmış heralde .

Neyse, bugün internetten gazete haberlerini okurken dikkatimi çekti.

Baktım, Mehmetçik Vakfı, Kurban Bayramı nedeniyle bir tanıtım filmi hazırlamış. Amaç, tabi ki halkın Kurban bağışına davet edilmesi. Ancak, reklam filminde özellikle bu bağışlar sayesinde burs alan ve üniversite eğitimini tamamlayan öğrencilere dikkat çekilmek istenmiş.

Valla, çok da güzel çekilmiş .. Özellikle de gerçek bir yaşam öyküsü ve gerçeğe yakın bir senaryo ile tüm Türkiye'yi can evinden vuracak bence. Ki , beni vurdu kendisi.

Neyse devam edelim;
ŞEHİT KIZI KADİFE KARAKUŞ (Alıntı :Hürriyet Gazetesi)

Reklamda oynayan Kadife Karakuş adlı kızımız, gerçekten bir şehit kızı. Hem de kendisi 11 aylıkken şehit düşmüş babacığı.



ŞEHİT BABA ROLÜNDEKİ YAVUZ SELİM YAVUZER(Alıntı :Hürriyet Gazetesi)

En zor günlerinde de Mehmetçik Vakfı'nın kendisini bulması ve burs vermesi sayesinde okumuş . Şimdi de üniversiteden "Onur Derecesi" ile mezun olmuş.

E hal böyle olunca kendisine gelen senaryoyu okumuş , çok duygulanmış ve kabul etmiş.

Senaryo deyince ;

Reklamda, üniversite mezuniyeti için tek başına okula giden Kadife ve onun hep bir kaç adım arkasından giden babası canlandırılmış. Herkes mezuniyet sevincini ailesiyle paylaşırken o suratındaki masum gülümsemesi ile tek başına hazırlanıyor.

Ancak babası hep yanında ve onu seyrediyor. Ona bakışları o kadar anlamlı ve içten ki , insan duygulanmadan edemiyor. Hele de o diplomasını alırken babasıyla göz göze gelişi. İşte tam da orada 12 den vuruyor Kadife.Ve ;

"Mehmetçik Vakfı'nın desteğiyle babamı hep yanımda hissettim. Bağışlarınız için teşekkür ederim" diyor reklam filminin sonunda.

İnsan duygulanıyor haliyle.

Ne diyebiliriz ki?

Tabi ki biz de Mehmetçik Vakfı'na teşekkür ediyoruz.

Daha çok bağışla, daha çok şehit çocuğu burs alsın ve okusun istiyoruz.

Zaten, şehitlerimizin emanetine sahip çıkmak, bizim en büyük görevimiz değil mi ?

E, o zaman durmak yok.

Herkes paylaşşın bu reklam filmini, herkes duysun, duyursun ve bağışını yapsın

Buyrun reklam filmini görmeyenler buradan lütfen.

Ayrıca haberin detayları ve oyuncularla ilgili ayrıntılar için de mutlaka buraya tıklayın.

Desteğiniz için şimdiden Çok Teşekkürler :)



6 yorum:

  1. ÖzgürKız, off yaa gerçekten kahredici. bu çocukların bizim üzerimizde , milletin üzerinde öyle büyük hakları var ki. helal etmeseler topumuz cehennemlik oluruz yani o denli . Büyük acılar bunlar, yüreğim hiç dayanmıyor böyle şeylere. bağışlar yerlerine ulaşsın inşallah. devlet te bu insanlara 4 elle sarılsın. Allah hepsine sabır versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ya :( bir de şuanda babasının şehit olduğu yaşta kızcağız, düşünsene ..

      Ne acılar yaşanıyo bu topraklarda .. Maalesef :(

      Sil
  2. :( Gözlerim doldu gece gece :( ihtiyacı olan herkese ulaşması dileğiyle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Esracım.. İnşallah ulaşıyodur ..

      Sil
  3. Reklam filmini izlemedim, ama yazını okurken tüylerim diken diken oldu. :/ Laf olsun diye demiyorum, gerçekten öyle oldu. Eline sağlık. İyi ki değinmişsin burda ve umarım fark yaratır yazın da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canım, inşallah birilerine ulaşır. Görenler de görmeyenlere duyurur. Sonuçta , kurban kesmeyenler için de güzel bir sevap kapısı bence .

      Sil