30 Eylül 2014 Salı

Amanın da Amanın Hediyelerim Gelmiş ! 0_0 ( So Many ThankS Soslu Bademcim )

Selam Kızlarrr !

Soslu Badem blogunda yapılan Bayram Hediyesi Etkinliği 'ni hatırlarsınız dii mi ?

Hatırlarsınız hatırlarsınız :)

Hani şu benim, etkinlik sahibesiyle eşleşmem sonucu, kendimi çok şanslı ve havalı hissettiğim o etkinlik..

İşte o etkinlik sayesinde bugün Soslu Badem'den gelen Bayram Hediyelerimi büyük bir sevinçle kucakladım.

Her zamanki gibi Buyruns sizinle de paylaşıyorum cicilerimi :)


Dün Soslu Badem Dilek'teydi bugün bende :)

Canım paketlerim :) Matruşka gibi açtıkça içinden başka
paketler çıktı . Çok şanslıyım Allah'ım :)



Gülen surat yapmaya çalıştığım hediyelerim :) Toplu çekim :)

Kozmetiklerim :)

En sevdiğim renkten Pembeli Çoraplarım, Saç bandım, Tokalarım , Küpelerim ve Kelebekli Kolyem :) Hepsi şahane dimi :)



Kahve ve çikolatalarım :) Dilek'in Bayram Konsepti adını verdiği parçalar :)

Hediyelerim şahane di mi ?

Dilek'cim sağolsun, kafein bağımlısı olduğumu da şıp diye anlamış, her çeşit kahveden göndereyim demiş heralde :)

Eee, "bağımlısı Türk kahvesini çikolatasız içer mi canım :)"  deyip çikolatalarımı da eksik etmemiş.

Bu arada gördüğünüz üzere artık aramızda 40 yıllık bir hatır durumu da var kendisiyle.

Şaka bi yana bu hediyeler bana Bayram Sevincini önceden yaşatmış oldu.

Bu sevinci yaşamamıza vesile olan Soslu Badem Dilek'cime bu güzel etkinlik ve harika hediyeler için sonsuz teşekkürler ediyorum.

Sizleri de çok öpüyor, Musmutlu Bayramlar diliyorum.. Sevgiler :)

7 yorum:

  1. hepsini iyi günde kullan canım , işallah bir gün karşılıklı bir kahvede içeriz

    YanıtlaSil
  2. ay harika yaaa bayıldım birileri de bana hediye versin yaa hediye paketi açmak istiyorum :) güle güle kullan. soslu badem de cok özenmiş tebrik ederim harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma başkancım sağolsun valla bi kuş sütü eksik :)

      Bu arada ben de etkinlik düzenliycem yakında :) Bak katılmazsan olmaz ona göre !:)

      Sil
  3. güzel günlerde kullan :) haydi bir Türk kahvesi yap bakalım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazicim çok teşekkür ederim. Sen epey yorulmuşsundur , haydi yapayım da bi yorgunluk kahvesi içelim ozaman . (_)> buyruns :)

      Sil
  4. Güle güle kullan, ne güzel hediyeler bunlar böyle benim de canım kahve çekti şimdi iyimi...

    YanıtlaSil