17 Şubat 2015 Salı

DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN ! YEMEK TARİFİ VERMEYİN !


Özgür Kız Diyette :)

Kız valla diyetteyim ..

Geçen gün tartıya çıktım ki ne göreyim gösterge resmen 69.9 kg gösteriyo.

Tabi koşa koşa bi diyetisyene göründüm.


Koşa koşa dediysem bir yakınımızın referansıyla.

Kendisi 2 ayda 46 bedenden 38e düştüğünü anlatınca koşa koşa gittim diyebiliriz.

Yani anlayacağınız plastik cerrahtan sonra geçen cumartesi itibariyle bir de diyetisyenim oldu.

İsmi Kerime Ferhatoğlu ve şu anda İzmit Özel Denge Tıp Merkezi'nde danışanlarını kabul ediyor.

Çok tatlı ama gerçekçi bir diyetisyen kendisi. Önce boyumla beraber kas, yağ dokusu ve obezite seviyemi ölçtü. Ve vücudumdaki yağ dokusunun dağılımını gösterdi.

İnanmazsınız tek kolumda 1.6 kg yağ varmış benim . Gövdemi siz düşünün artık.

Neyse sabah, öğle, ara , akşam, ara şeklinde bir diyet listesi hazırlayan Kerime Hanım, günde 2-2,5 lt su ile haftada 4 gün hareketi (yürüyüş) de olmazsa olmaz şartlar listesine ekledi.

Ayrıca yaptırmam gereken bazı tahlillerin isimlerini de yazarak istediğim yerde yaptırabileceğimi söyledi.

Ha bi de ne yersem yiyim saatiyle yazayım diye 7 günlük bir tablonun olduğu listeyi de elime tutuşturdu.



Şuan da yukarıdaki listenin Pazar, Pazartesi öğünleri dolduruldu . Hatta Salı kahvaltıyı da bu sabah yazdım.

Sizin anlayacağınız, Pazar günü başladığım nur topu diyetim bugün 3 günlük oldu bile :)

Ha merak edenler için söyliyim . Muayene ücreti  2 haftalık 60 TL gibi bir rakam.
Yani muayene 60 TL , bir hafta sonra yapılacak kontrol, ücretsiz gibi de düşünülebilir.

Gerçi ben hiç fiyat araştırması yapmadan KOŞARAK (!) gittiğim için çok önemsemedim ücret meselesini. Şu an benim için önemli olan diyetimi uygulayarak yağ dokusundan kurtulup daha sağlıklı bir sonuç elde etmek ve özgürce giyinmek ! :)

Haftasonu gelecek sonuçları çok merak ediyorum. Öğrenip sizlerle de paylaşıcam..


Şimdilik Özgür Kız'dan herkese öpücükler .

Yemeklerinizi benim yerime de yiyin canlarım . Herkese afiyet olsun .. :)





Free Hit Counter
Free Hit Counter

6 yorum:

  1. Basarilar dilerim.Cok yakinda bende kemerleri SIKMAYA basliyorum.Kilom normalken , 3 ay kullandigim ilacin etkisiyle yaglandim..Yaglari eritmek lazim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sık valla kız :)

      Benim de insülin direncimde bi anormallik varmış ...Yedikçe yiyesim var :P


      Sil
  2. Ben de başlayacağım da, bu pazartesi mi öteki pazartesi mi bir türlü karar veremiyorum :)) Bir de tartıda 70'i rahat görmüşken soranlara hep 68 diyorum psikolojik sınır :)) Markette 9.99 a satılan ürün gibi hissediyorum kendimi:) Kolaylıklar dilerim sana canım, gitsin yağlar, selülüşşler, darısı başıma :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesela BEN ! Kesinlikle 70 kg deilim :) 69.9 um :) Hatta o akşam eve gelip bi künefe yedim yine de asla 70 olmadım :)

      Bu arada desteğin için çok teşekkür ederim canımcım :) Darısı başına :) Kocaman öpüyorum :)

      Sil

  3. Merhaba bloğunuzu takibime aldım bende beklerim sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. Merhaba blogunuzu, yazılarınızı, yorumlara değer verişinizi çok beğendim. Sizi takip etmekten mutluluk duyarım ve aynı şekilde bana da beklerim ! Sevgiler :)))

    YanıtlaSil