23 Ekim 2014 Perşembe

Hastane Odası Süsleme Hazırlıkları< KENDİM YAPTIM! >



Arkadaşlar , Özqür Kız'ın bebek(yeğen) heyecanı her geçen gün katlanıyor !

Heyecanlı bekleyişimizin Mutlu Son' a ulaşmasına günler kaldı.

Gamze'nin hamileliği şu anda 35. haftasında .

Gerçi son günlerde heyecanımızı bir kenara bırakıp, normal doğum yapmak isteyen Gamze'nin sezaryen korkusunu aşmaya çalışıyoruz.

Evet ! Bebeğimiz sezaryenle doğacak !


Sebebi ise 7. ay kontrolünde bebeğimizin kilosunun normalden 600 gr kadar fazla çıkmasıymış. Yani, Tombik kuşumuzu normal doğurmak zormuş.

Aslında, kuzumun doğum tarihi 27 Kasım olarak tahmin ediliyordu ama bu ay sonundaki kontrolde sezaryen için tarih de belirlenecek ve daha erken bir tarihte doğacak . (İNŞALLAH !)


Hal böyle olunca tabi , biz de "doğumdan sonra yapılacaklar listesi" oluşturmaya başladık.

Tabi ilk adım , Hastane Odası Süslenmesi !

Gamze'miz özel bir hastanede doğum yapacak. Aslında biliyosunuz oda süslemesi hastane tarafından yapılıyor . Ama bu hastanede doğum yapan bir arkadaşı ziyaret ettiğimizde biz süslemeyi beğenmedik.

Süsleme derken "kapıya asılan bir kapı süsü" dışında bişey yoktu zaten.

E tabi hemen kolları sıvadı halası ..

Ne demiştik ?

İyi ki halası var sayesinde havası var bizim prensesin :)

İlk olarak odaya bir köşe hazırlamaya karar verdik. Süslü püslü bir masada lohusa şerbeti ile birlikte minik ikramlar ve hediyelerle küçük bir stand oluşturucaz.

Tabi bu işler meşakkatli olduğundan hemen süslemelere başladım.

Bu arada Prensesin Masası için hazırladığım süslemeleri sizlerle de paylaşıcam. Hatta bir kaçını aşağıda görebilirsiniz.


Prensesime hazırladığım tütü :)
Hoşgeldin Bebek süslerimizi sunacağımız bebek arabamız 

Lohusa şerbeti ikram etmeden olur mu ? Bunlar da ikram için kullanacağımız minik kadehler


< Uyuyan Ada Serisi  >    Gamze için lohusa terliği

< Uyuyan Ada Serisi > Ada 'nın Anı Defteri
Ada'nın Anı Defteri Arka Yüzü
Annemin Ekmek Sepetinin geldiği son durum :)



Bebek Bezinden Atlı Karınca


Tütülü Bebek Bezi Pastamız


Veee benim için mutlu sonn ! Ne zamandır prensesime isimli objeler yapmak için sabırsızlanıyordum. Hatta artık sinirlenmeye başlamıştım ki karar verildi .


Kızımızın adı ADA oluyor. Yani artık bana, ADANIN HALASI da diyebilirsiniz şekerler !.

Bu arada son resimde görmüş olduğunuz A4 kağıt boyutunda tasarladığım masa dekoru da, hastane odamızı şenlendirecek !

Ama bu kadarla bitmedi, devamı gelecek.

Son olarak , sizin de bana önerebileceğiniz fikirler varsa yorumlarınızı bekliyor, hepinizi çok öpüyorum.


Kocaman sevgiler :)



Free Hit Counter
Free Hit Counter

15 yorum:

  1. Aştın sen bu işi :)) Güzel olmuş, Ada ismini çok severim çok güzel bir kız olacağı şimdiden belli :)

    YanıtlaSil
  2. Canım benim teşekkürler ! Güzel Ada'ya Boncuk bi arkadaş gelicek diye çok seviniyoruz biz de :)

    YanıtlaSil
  3. Bende bir ödülünüz var. :)
    http://sekerliturkahvesi.blogspot.com.tr/2014/10/odule-layk-goruldum.html

    YanıtlaSil
  4. aklıma çok güzel bişi geldi... Bi defter alın böyle pembe, süslü püslü... Her gelen Ada için bir şeyler yazsın, neler hissettiğini neler düşündüğünü vs. Benim için öyle bir defter yapılsa çok hoşuma giderdi :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederiz. Çok süper bi fikir bence de :) Hatta doktoruna, ebesine fln da yazdırmak lazım :)

    Büyüdüğünde o anın notlarını okumak çok ilginç olur gerçekten de :)

    YanıtlaSil
  6. Oo ne güzel hazırlıklar; minik adanın, sevgili Halası ile tanışmaktan mutluluk duydum, güzel işler çıkartmışsınız. Sağlıkla doğsun inşallah, hayırlısıyla kucağınıza almak nasip olsun;) gerçekten çok tatlı ve heyecanlı bir bekleyiş ama bu bekleyiş sırasında hiç boş durulmamış anlaşılan çok güzel..

    YanıtlaSil
  7. Ada'nın halası da sizinle tanışmaktan çok memnun efenim :) Çok teşekkür ederiz :)

    Valla bekleyiş aşamamız çok sancılı yaaa!

    Hem bi an önce doğsun da koklayalım mis mis diyorum hem de azcık daha gelmesin de hazırlıklar yetişsin istiyorum.
    O yüzden şimdilik durmak yok , yola devam !

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuşlar, herşeyi birbirinden güzel bu tür süslemelere de bayılıyorum :) İnşalah sağlıkla kucagınıza alın, hayırlı doğum olsun :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için .. Bu arada hep beklerim :)

      Sil
  9. merhaba

    blogumda ödülünüz beklemekte :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ödül için çok teşekkür ederim .. Yine beklerim :)

      Sil
  10. http://muhammedarat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  11. bayıldım hepsine ellerinize sağlık :)
    şanslı bebiş :))
    sağlıkla gelsin inşallah , hoşçakalın :)
    kibelem.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için teşekkürler :)

      Bu arada hoşgeldiniz yine beklerim :)

      Sil