15 Ekim 2014 Çarşamba

BİRLİKTE PARTİ ETİKETİ YAPALIM MI ?


Evet doğru duydunuz !

Son zamanlarda doğum günleri, baby showerlar ve diğer tüm partilerde moda haline gelen şeker mi şeker, capcanlı etiket ve afişler çok moda.



Ben de uzun zamandır çok severek takip ettiğim zeynepharikalardiyarinda blogunun sahibesi Zeynep sayesinde bu tasarımların Power Point programında yapılabildiğini öğrenmiştim.

Sonra "Ben de yapabilir miyim acaba? " dedim ve denedim. Denedikçe daha fazlasını yapmaya, yaptıkça da daha çok hoşuma gitmeye başladı.

Özellikle, bizim ufaklıkların doğum günleri ve Yeliz'in Bekarlığa Vedası için hazırladığım afiş ve etiketler, davetliler tarafından çok beğenilince bu etiket tasarım işi, hoş bir hobi oldu benim için.


Sonra dedim ki " madem ben yapıyorum, sizler de yapabilirsiniz! "

Hatta belki  denemek istersiniz diye Power Point'te yapılışını resimledim .

Ne dersiniz birlikte yapalım mı ?

2 yorum: